11.00 h Ruta literària: «L’empremta invisible. Les dones que van viure la ciutat», amb Pili Pico, guia cultural. Van ser escriptores, cantants, editores, polítiques, còmiques... A través de la passejada reivindiquem el paper d'aquestes dones sense les quals la història de Barcelona hauria estat diferent. 14.00 h Dinar a Can Culleretes, el restaurant més antic de Barcelona 16.30 h Presentació de les obres guanyadores del Premi Vila de Martorell 2026 a La Setmana: Infern poca-solta. Una Comèdia Sense Solta, del poeta Miquel Desclot i El pop i el rock a Martorell (1960-1980), de Francesc Massana, Àlex López i Jose M. Palou. Preus Gratuït
11.00 h Ruta literària: «L’empremta invisible. Les dones que van viure la ciutat», amb Pili Pico, guia cultural. Van ser escriptores, cantants, editores, polítiques, còmiques... A través de la passejada reivindiquem el paper d'aquestes dones sense les quals la història de Barcelona hauria estat diferent.
14.00 h Dinar a Can Culleretes, el restaurant més antic de Barcelona
16.30 h Presentació de les obres guanyadores del Premi Vila de Martorell 2026 a La Setmana: Infern poca-solta. Una Comèdia Sense Solta, del poeta Miquel Desclot i El pop i el rock a Martorell (1960-1980), de Francesc Massana, Àlex López i Jose M. Palou.